očekávané zboží

190,00 Kč (7,60 Euro)
skladem

PODMÍNKY DOPRAVY
doprava a platba

 

 

U NÁS ZAPLATÍTE ZA VĚTŠÍ NÁKUP ZA DOPRAVU MÉNĚ


1. ceny dopravy


ČESKÁ REPUBLIKA

SLOVENSKO - zboží zasíláme pouze po úhradě předem (kartou, převodem na účet)


2. lhůty pro odeslání

Objednané zboží odesíláme do 3 pracovních dnů od učinění objednávky. V případě urgence objednávky nás kontaktujte.

U zboží na objednávku je lhůta pro dodání zboží uvedena v detailu produktu. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě), budeme Vás o tom neprodleně informovat.

 

3. způsoby platby:

  • Dobírkou při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné navýšeno o poplatek za dobírku)


  • Bankovním převodem na náš účet

platba v CZK ( účet 27-8530250257/0100 , vedený u KB, a.s)
platba v EURO ( IBAN:CZ6620100000002500144122, SWIFT:FIOBCZPPXXX)

Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží. Zboží bude rezervováno po dobu 5 pracovních dnů. Pokud nebude platba převedena na náš účet do 5 pracovních dnů, bude objednávka stornována.


  • On-line platební kartou přes zabezpečenou platební bránu 3D Secure

 

  • On-line bankovním převodem

 

4. převzetí zboží od dopravce:

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.
Pokud příjemce zjistí zjevné vady (napříkad poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.
Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

  • kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 2 dnů od doručení zásilky
  • je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

V obou případech doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.

Poznámka:

Vzhledem k charakteru nabízeného zboží ( zboží ve skleněných obalech, keramika, porcelán...) doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. čísle 724 090 459. Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.

V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás kontaktujte telefonicky či e-mailem, jsme tu pro Vás!

5. problémy s doručením

Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.

  • kontaktujte nás a bude Vám sděleno číslo zásilky
  • ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému DPD nebo České pošty
  • v případě, že zjistíte, že zásilka je uložena na Vaší poště, můžete si pro ni zajít
  • v případě uložení na depu kontaktujte dopravce
  • pokud společnost zásilku ztratila okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli vyřídit reklamaci ztracené zásilky a zaslat Vám nové zboží

kontakty

Martina Kožušníková

Adresa: Měchnov 13, Divišov

PSČ: 25726

Email: info@sweet-market.cz

Telefon: +420 724 090 459

NjllZTE