NAŠE DOPRAVA

 

 

 

DOPRAVA ČESKÁ REPUBLIKA

od 1.12.2022 není možná platba dobírkou

 

DOPRAVA SLOVENSKO

 ** BEST DELIVERY SOLUTION = automatizovaný výběr nejvýhodnějšího z dopravců v SR (GLS, Remax, Slovenská pošta nebo UPS)  v daný moment. 

LHŮTY PRO ODESLÁNÍ

Objednané zboží odesíláme do 2-3 pracovních dnů od učinění objednávky. Zboží odesíláme ve dnech PO-ČT. Aktuální lhůta odeslání se zobrazuje v nákupním košíku. V případě urgence objednávky nás kontaktujte.

U zboží na objednávku je lhůta pro dodání zboží uvedena v detailu produktu. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (např. zboží není na skladě), budeme Vás o tom neprodleně informovat.

 

ZPŮSOBY PLATBY

a) dobírkou při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné navýšeno o poplatek za dobírku)

b) bankovním převodem na náš účet

platba v CZK ( účet 27-8530250257/0100 , vedený u KB, a.s)
platba v EURO ( IBAN:CZ6620100000002500144122, SWIFT:FIOBCZPPXXX)

Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží.

Zboží bude rezervováno po dobu 5 pracovních dnů. Pokud nebude platba převedena na náš účet do 5 pracovních dnů, bude objednávka stornována.

c) on-line platební kartou přes zabezpečenou platební bránu 3D Secure

 

PŘEVZETÍ ZBOŽÍ OD DOPRAVCE

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.
Pokud příjemce zjistí zjevné vady (napříkad poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.
Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

a) kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 2 dnů od doručení zásilky

b) je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

V obou případech doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.

Poznámka:

Vzhledem k charakteru nabízeného zboží ( zboží ve skleněných obalech, keramika, porcelán...) doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. čísle 724 090 459. Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.

V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás kontaktujte, jsme tu pro Vás!

 

PROBLÉMY S DORUČENÍM

Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě nás kontaktujte a budeme Vám nápomocni. Sdělíme Vám číslo zásilky (pokud ho neznáte) a domluvíme se na dalším postupu. Pokud přepravní společnost zásilku ztratila, vyřídíme reklamaci a zašleme Vám nové zboží.

 

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

NDE1M