S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

 

medová hořčice 80g

od Hawkshead Relish

 

platí pro hodnotu nákupu 1000 Kč (bez dopravy)

 

vánoční marmeláda 227g

od Hawkshead Relish

 

platí pro hodnotu nákupu 2000 Kč (bez dopravy)

..Přihlašte se k odběru našeho newsletteru

a jako první se dozvíte o slevách a novinkách


......

...montessori pomůcky a hry





 

 


zboží v akci

95,00 Kč (3,80 Euro)
skladem
116,00 Kč (4,64 Euro)
skladem

doprava a platba
Doprava a platba

 

U NÁS ZAPLATÍTE ZA VĚTŠÍ NÁKUP ZA DOPRAVU MÉNĚ


1. způsoby dopravy a cena

 

ČESKÁ REPUBLIKA
ULOŽENKA / HeurekaPoint HODNOTA OBJEDNÁVKY 0 - 999 Kč 1000 - 1499 Kč 1500 Kč a více
platba předem 60 Kč 30 Kč ZDARMA
dobírka 75 Kč 45 Kč 15 Kč
ZÁSILKOVNA HODNOTA OBJEDNÁVKY 0 - 999 Kč 1000 - 1499 Kč 1500 Kč a více
platba předem 70 Kč 35 Kč ZDARMA
dobírka 85 Kč 50 Kč 15 Kč
DPD kurýrní služba HODNOTA OBJEDNÁVKY 0 - 1499 Kč 1500 - 2499 Kč 2500 Kč a více
platba předem 120 Kč 60 Kč ZDARMA
dobírka 150 Kč 90 Kč 30 Kč
ČESKÁ POŠTA balík do ruky HODNOTA OBJEDNÁVKY 0 - 1499 Kč 1500 - 2499 Kč 2500 Kč a více
platba předem 115 Kč 60 Kč ZDARMA
dobírka 155 Kč 100 Kč 40 Kč
SLOVENSKO ............  ..požadujeme platbu předem
ULOŽENKA / HeurekaPoint HODNOTA OBJEDNÁVKY 0 - 999 Kč 1000 - 1499 Kč 1500 Kč a více
platba předem 60 Kč 30 Kč ZDARMA
ZÁSILKOVNA HODNOTA OBJEDNÁVKY 0 - 999 Kč 1000 - 1499 Kč 1500 Kč a více
platba předem 120 Kč 85 Kč ZDARMA
DPD kurýrní služba HODNOTA OBJEDNÁVKY 0 - 1699 Kč 1700 - 2899 Kč 2900 Kč a více
platba předem 180 Kč 90 Kč ZDARMA

 

2. lhůty pro odeslání

Objednané zboží odesíláme do 3 pracovních dnů od učinění objednávky. V případě urgence objednávky nás kontaktujte.

U zboží na objednávku je lhůta pro dodání zboží uvedena v detailu produktu. Pokud z nějakého důvodu není možné tuto lhůtu dodržet (zboží není na skladě), budeme Vás o tom neprodleně informovat.

 

3. způsoby platby:

  • Dobírkou při doručení (platba dopravci při doručení zboží, poštovné navýšeno o poplatek za dobírku)

  • Bankovním převodem na náš účet

platba v CZK ( účet 27-8530250257/0100 , vedený u KB, a.s)
platba v EURO ( IBAN:CZ6620100000002500144122, SWIFT:FIOBCZPPXXX)

Variabilní symbol odpovídá číslu Vaší objednávky. Objednávka bude odeslána po příchodu platby na účet, doporučujeme proto převod uskutečnit ihned po objednání zboží. Zboží bude rezervováno po dobu 5 pracovních dnů. Pokud nebude platba převedena na náš účet do 5 pracovních dnů, bude objednávka stornována.

  • On-line platební kartou přes zabezpečenou platební bránu 3D Secure

 

4. převzetí zboží od dopravce:

Kupující je povinen dodané zboží a připojené doklady bezprostředně po jejich převzetí prohlédnout a zkontrolovat neporušenost obalu.
Pokud příjemce zjistí zjevné vady (napříkad poškozený obal zásilky), oznámí tuto skutečnost bez odkladu přepravci, který je povinen sepsat na místě zápis o škodě. Tento zápis je nezbytný k vyřízení reklamace!

Zákazník má právo neúplnou nebo poškozenou zásilku nepřebrat, v tomto případě je nutné sepsat s dopravcem zápis o škodě a zároveň ihned kontaktovat odesílatele (internetový obchod) telefonicky na nebo e-mailem. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného zboží a jeho nového dodání.

Pokud není tento postup dodržen, není možné poškozené nebo chybějící zboží nahradit.

Doporučený postup při poškozeném obsahu převzaté zásilky:
Pokud zásilka nevykazuje známky poškození a je adresátem potvrzen přebírací protokol dopravci, stává se zásilka vlastnictvím kupujícího. Po převzetí zásilky je další reklamace ohledně poškození zásilky řešena s dopravcem.
Doporučený postup při poškození obsahu převzaté zásilky je dle zvoleného dopravce následující:

  • kupující je povinen bez odkladu překontrolovat obsah zásilky a případné závady hlásit přepravci ihned, nejpozději do 2 dnů od doručení zásilky
  • je důležité zachovat zásilku v původním stavu včetně obalů a výplní.

V obou případech doporučujeme kontaktovat dopravce bez odkladu, výrazně tak přispějete ke kladnému vyřízení reklamace.

Poznámka:

Vzhledem k charakteru nabízeného zboží ( zboží ve skleněných obalech, keramika, porcelán...) doporučujeme otevřít zásilku bezprostředně po převzetí a překontrolovat, zda není zboží poškozeno i pokud obal poškozen není. Pokud zásilka při dodání jeví známky poškození, odmítněte ji převzít! Protokol o převzetí zboží nikdy nepodepisujte aniž zboží u poškozené zásilky zkontrolujete!
Pokud k této nepříjemné situaci dojde, informujte nás neprodleně (nejpozději však následující pracovní den) o vzniklém stavu prostřednictvím emailu nebo na tel. čísle 724 090 459. Situace bude vyřešena v nejkratším možném čase.

V případě jakéhokoli dotazu, nesrovnalosti či potíží s dopravou nás kontaktujte telefonicky či e-mailem, jsme tu pro Vás!

5. problémy s doručením

Protože pro doručování zásilek využíváme služeb externích společností, může se stát, že námi expedována zásilka k Vám nedorazila v předem ohlášeném termínu. V takovém případě si nejprve velmi jednoduše ověřte, kde se Vaše zásilka nachází.

  • kontaktujte nás a bude Vám sděleno číslo zásilky
  • ověřit si, kde je zásilka si můžete v online systému DPD nebo České pošty
  • v případě, že zjistíte, že zásilka je uložena na Vaší poště, můžete si pro ni zajít
  • v případě uložení na depu kontaktujte dopravce
  • pokud společnost zásilku ztratila okamžitě nás kontaktujte, abychom Vám mohli vyřídit reklamaci ztracené zásilky a zaslat Vám nové zboží

 

NzRmMjcwZ